Thursday, May 27, 2010

helo semue...
Ya Allah, rndu giler siot aku nk mnulis ngn mgarang dan di karang kat blog aku ni...
haha..ade saper2 x rndu aku ni???
kalo x rndu x pe la..aku sedar saper diri yg ku yg cute ini...hahaha

weyh,korang2,
aku pnat giler r..hahaha..selok x aku nk bgtau an..tp ikut dan aku la an..blog aku..haha..untung korang dapat bace diari aku ni...kih3..so,bersyukur cepat!!

sekarang aku sah mnjadi bdak matrik..wahhh!!!
cm glamour jer???glamour ker???glamour la gak an...tetttt.......

smpai ari ni,sdh genap aku jadi pelajar matrik selame 3 mggu..(ye x aku kire ari ni???errrrr..(sambil garu uban...haha)

ni nk story ckit ni..haha..tp x de pic la...x ambik kat fon aku..almklum lah,tgkp gambo gne fon x elok...x cntik la an..heeee

first week,orentasi...giler pnat tobatlillah...haha..(ayat baru)
biase r an...nme pn orentasi kan...ehem2..paham2 je la

tido dlam kul 1 or lbih ckit kot...pastu bgn kul 3 lbih..sbb kul 4 segh kene kmpul dahhh..

giler pnye ngntok..ari2 macam 1/4 mate je kot yg terbukak....abis mte i yg cntik ni tau..aww..haha
nape tetibe gedik plk nih?haha

yg paling best time orentasi,mase main lumpur...eh,bkn main..tp mndi lmpur....busuk bangat wa cakap...abis bju kotor...siap pkai mask ag..tp mmg best gua cakap...cam nk ulang balik je time tuh...
tp semue dh lpas...emmm :(

scnd week,yuppp...mle kuliah r...haha...
cam bengong je rase kot...ye la..semue dh x igt,,,tetibe g klas...

aku klas 5f30a...haha..agak best group ni...aku dpt ramai new fren..yg pnting,semue cerie2 belake...itu yg pnting...kan kan ???kawan2 baik aku yg 7 orang tu semue laen2 klas...jarang jmper..tp aku n 2 kawan baik aku tuh(ain n pina),we same kuliah ok...haha

sokmo la gak jmpe..tp kalo nk spent time together ngn 7 org tuh, ujung mggu lah jawabnyer....
kitorg mkn sesame,naik basikal samer n samer2...haha...jgn pkir -ve..korang ni bkn leh sgt an..haha

yg pnting kitorg mngidam nk main squash...haha..mggu dpn kot...heheeeeeeeeeee..(smbil tnjuk gigi gaham..)haha

eh,lupe nk story...my bilik..haha...korang nk tau x...
roomate aku belakenye org klntan...haha

aku kecek kelate r lpas ni..tp x kn ilang pnye pahng aku...haha..

tp seyes aku bilang dan cakap dan ngomong serta royak,best gak duk mtrik ni,,,
tp ni baru mule2
akan dtg x tau r cmne an...

hope sentiase ok..doakan yer...haha...
insyaallh doa korg termkbul...cewah!!
korang kan org2 yg beriman...huhu

k.r..aku x dok mase ni..aku cau dulu..nnti aku edit mane untuk tmbh ag kat cni...haha..
x pon tmbh gmbo..tgk la dulu ek...hahaha..mmmuah!!

No comments:

Post a Comment