Sunday, January 26, 2014

kan gua dah kata, havoc2!

salam...

ok, tetibe nk berblogging plak rase malam nih..kebosanan melanda diri ini yang telah menyebabkan tangan mula bergerak-gerak untuk menaip..haha..
poyo giler ayat.. padahal baru lepas tengok anugerah juara lagu nih..ok, ni bukan entry nak story bagai pasal AJL uh.
haha..kesah lak aku hafiz menang ke sape menang an..diorang jugak yang dapat duit kan..
so, x berfaedah untuk kita..btol x??
kalo betol mohon angkat ketiak..eh?haha
*dalam hati suke hafiz menang benarnya..kuikuikui

now, still di melaka bandar bersejarah ni lagi..
khamis ni dah gerak perak..
ohmaigadd...cepatnya masa berlalu..
best duduk melaka sebenarnya.. lepas ni teringat som tam la..
*aku suke beli kat tesco melaka nih..yang area jual baju uh..
sedap kau som tam die..tapi selalu mintak kurang pedas..
sebab aku ni kureng sikit pedas ni..
sebab tu pendek je...tak makan pedas..
ye ek??haha..orang cakap atau mungkin saje nak kenekan aku je tak.. dah la aku ni lembab ala kura-kura berlari kalau orang cakap..pending memanjang..
tapi kurang pedas die pon dah berasap jugak telinge nye tau..

melaka ni memg best untuk melncong jgk kekadang..frst day mse dulu2 dtg ari tuh pon aku rase macam pelancong dari korea datang malaysia..
*ceit,pilih nama korea jugk..x nak nye nak pilih bangladesh kan.haha

selalunye, kalau dtg melake ni pergi uptown, mall, sbb selalu time datang melaka la time sale..haha..
then hari tu sempat la naik taming sari..dah 2 kali dah naik bnde alah ni, naik duck tour, a famosa waterpark.paling bestnye, sebab semue free...haha...best kan jadi anak bongsu..
kahkahkah *gelak jahat..

ok, entry kali ni xde gambar jgk..sebab gambar dlm fon..malas nak gigi biru atau cucuk ngn kakak usb untuk masuk gambar..
*makin pemalas sekarang..haha
dan motif entry kali ni sebenarnya memang xde motif..
wat lek wat peace..kan gua dh kata, havoc2!
haha..tetibe je tak..ok, ntah pape..

ok, da..layan movie jap..
adios amigos, kamsahamida sebb baca entry ni..
hee..salam..

kata2 menarik untuk hari ini :
"Kita Lihat Pelangi, Sedangkan Pelangi Sangat Jauh Dengan Kita. Kita Tak Lihat Allah, Tapi Sebenarnya Allah Itu Sangat Dekat Dengan Kita :)"

peace yaw ^_^

No comments:

Post a Comment