Friday, January 17, 2014

just wanna say hai :)


salam..
now, tepat jam 2.06am..masa untuk tidor sebenarnye..nanti tidor lewat2 orang kate awet tua.. sementara orang sibuk duk cakap aku ni umur 16 tahun lagi, nanti jadi 30 tahun plak..ahaks..
tak mau tak mau..*sambil muncung mulut..ok, sumpah gedik.haha
sebenarnya, tak de ape pun nak di celotehkan, cuma 
tangan rasa nak menaip ngn gian plak rase 
nak buat entry baru.. nampak tak yang aku tak mengarut sangat nih, idea tak timbul la der..haha..

btw, sekarang cuti sem..hmm..dah nak sem 6 dah nanti..
cuti2 sem ni plak tak dapat luang masa pon dengan mak ngn abah..
alsebabnya, malas nak cerita..haha..yang penting 
aku rindu benarnye..haha..anak bongsu kau.manje mesti lebih..
tak gitu.. cuti2 sem gini la mase untuk mengepau bagai..haha
nampk tak objektif sebenarnye kat ctu..kihkihkih

ok, seriously, idea nak tulis tak keluar plak..
tadi rase macam nak cite banyak..tapi semue lost..
hilang dan mungkin sesat kat  sel otak yang mane entah nih..
haha.. berhelai-helai dah rambut gugur, idea tak keluar jugak nak merapu..haha..
esok pergi melake..yeahh...
sale sale sale!!.. gong ci fa cai nak dekat nih..hehe
shopping time..mall dekat jer..hee *sambil tunjuk gigi

entry sampai sini, yang penting lepas gian..
kesah plak aku best ke tak ape aku merapu kali nih..
*macam bajek sebelum ni best je..haha.
blog berubah sikit..banyak gambar dah dibuang kat tepi ni ha..
hee..malas nk letak gambar banyak2..
jom tido..drama nur kasih yang tayang kat tv sekarang nih
pon macam bosan dah aku tengok..banyak kali sgt dh tengok..rase
nak baling ngan remote je.. tak pasal2 an..haha..tukar channel lain tak nak..nampak kan mengade kat situ..haha
ok,la..selamat malam..
semoga hari esok menjadi lebih baik dari hari ini, dan hari ini lebih baik dari semalam..
peace yo!
salam :)

*mate kelip2 sebab dah mengantok..





No comments:

Post a Comment