Sunday, July 31, 2011

HaRi-HaRi gEmBIrA FISHAH IEYSHA (^_^)

salam..
lame jgk rase x berblogging ni.
penat
tired
serabot
n xde mood..
mlm ni rase nk tulis sbb rasenye cam lpas ni
mmg sush nk berblogging..
masalah ketiadaan internet.
x yh nk tnye sgt la an knape,bt x tau sudah..haha

frst of all,
esok POSE weyh..haha
selmat mnymbut bulan rmdan kpd semue umt islam 
yg mngerjakan ibadah puse termasuk la aku ni an..
harp dpt pose penuh..cewah!haha

smgt duk dpn tv tadi dgr pengumumn pose..
haha...rase mcm pngumumn raye je smgtnye..
eh,korg2..
perasan x,org yg bt pngumumn td
org lain an,bkn yg selalu bg pngumumn pose thun2 dulu
kan3?

tggl bpe bln je nk raye n masuk u..perh...
agk tkut ye nk masuk u,tp hdup msti dtruskan...

ok,
now,back to my title..
'hari2 gembire fishah ieysha'
hari ape tu ek?haha
jeng3

actually,
fishah hepy sgt 2 3 hari ni,
n x dpt lupe hari ahd yg lalu
coz dpt jmpe kawn2 matrik,mcm runion la katekan
tp 5 org jer

to
teah,shasha,imah,leyka
seyesly,hepy giler jmpe korg
nk ngs pon nk ade gak kalo igt balik hari tuh  
our location is megamall kuantan...heee
kat ctu kitrg main permainan kat atas uh
ala,tu mmg fav aku la main2 bnde gtu
beli2 token an,pastu
main2 kete ngn tembak2..
haha..tringin gak nk naik moto
tp segan la seyh..haha
plik je kang org tgk..
haha


pastu an,
kitrg karoke,haha,mmg xde suare la 
masing2 duk jerit2..

abis karoke,mkn2,pastu solat
hepy2 gak,
solat jgn lupe aww...

lpas solat
main bowling seyh..
mmg best r an,
pengakuan berani mati aku
yg aku x pernah lnsung main bowling..
tp hari tuh mmg best lah main bwling
 sbb pertame kali main 
dh strike..
haha
imah jgn nk jeles sgt la an..
kang patah lagi spec uh..
haha

ok,
tgk gmbr lah,xde bnde nk cite dh,
eh jap2,
1 ag,
thnkx to shasha n bidin
sbb bg hadiah brthday aku
bear yg cute!
hehe



  ni la bear nye...haha..jap2.

 ni 1 ag..dh bkk plstik dh..hehe

 ok,
now,gmbr2 mse spent time same2
hari tuh
sory la
aku x edit macm imah ngn leyka
sbb,aku x reti..huu :"(
mcm enth pape je an x reti mngedit
tp tu lah aku
mmg x reti lnsung
haha

ni semue gmbr ori diambil dr fon teah ngn imah
(agknye la,x pasti fon saper..haha)
ni gmbr2 yg terplih jer..

     
we r best frens 4ever (^_^)


 fishah n imah...

 teah n leyka

 shasha n imah..


 ni kerje si teah la ni an...

 mcm pnjahat tp hati baik dh muke aku tuh...haha

 posing2 lepas main..heee

 fishah n teah..ignore kan gmbr2 di belakang..haha

 kasut yg buruk..yaw...teke la ni kaki saper??

walaupon cm blur gmbr ni,
aku nk letak gak..mcm pegang buah tmbikai dh aku tgk..kan?hihi

k.la.
stkat ni je kot entry kali ni..
sdh pnat
to kwn2:slmat belajar ye kat u masing..
take care tau..
jgn lupe aku..

imah ngn teah:bljr leklok kat usm..tau la korg u same an.
x yh nk bt aku jeles sgt la an..haha..

leyka:UM mari...wah,dkt ngn buah hati yer..hehe..dpn mid valley uh..best2

shasha:UTM an?haha..saje wat x igt..smoge bergmbire bersame bidin
di utm..eh..slah2...semoge ko dpt jd best student kat sane nnti..hee :P

bibah:haha..ade gak ucapan tuk ko..balajar elok2 kat umt tau..jauh sgt tmpt ko 
berbnding kitrg nih..haha...miss u <3

salam..sblm tuh,
tgk la gmbr terbaru..
pengakuan:aku dh smakin chubby!hmmm


location:teluk cmpedak
activity: having fun bersama kakak2..haha















No comments:

Post a Comment