Friday, November 4, 2011

sToRy Mory BisKut MeRRy.. ~~

first sekali,cam biase lah,
assalamualaikum...heee

giler lame bebenor x menulis kat cni,
tetibe je rase rindu plak..(padahal x tau nk bt ape sbb tgh tggu nk balik umh..haha)
hari ni dah 4 november,n x lama lgi dah 7 november,
ckup lah 2 bulan aku dh kat UPSI..
emmm..kejap kejap kejap sgt rasenye
pejam celik pejam celik dh 2 bulan..
*jgn pejam x celik2 sudah..hahaha

even dh 2 bulan.
byk kngan pahit manis, suka duka, tawar,masin dan habis semue raselah senang an
dh dpt di rasa kat sini.
kawan2 yg mule2 dulu x knal,dh jadi rapat pon
time2 mule2 dulu,
pndg pon cam x nk pndg jer,
gne sy awk la ape bagai an..hahah
comel jer
skng dh aku ko dh pon,tepuk betampar lagi
(ni housemate aku la sokmo kne tmpar ngn aku..hahaha...sory ika..ngee~~)
tapi seriously,duk kat u
mmg bt kite bertmbh matang
mksd aku dari segi pemikiran..
hahaha..sbb aku dr segi tgkh laku,still x lagi kowt
mcm dulu jer
lg teruk ade la..
hahaha

tp,pengalaman paling best stakat ni 
bt big project,kire projek pling besar lah tu
kalo x, xkan name die big projek an,hhaha..guraw2

big projek ni kne bt satu projek berkaitan math kat sek.
so,aku ni group b and this untuk subjek linear algebra
kitrg bt kat SMA(JAIM)AL-ASYRAF,alor gajah melaka
ni lah pngalaman pertama jd antara org yg melaksanakan prgram tuh
mmg TERBAIK semue!!!
 igt time dulu2,bdk2 u bt prgram, akhr prgram msti ckp gini
*akak2,nk no...nk email..
haha..comel jer
skng bdk2 plak bt kat kite mcm tuh,wah...best giler kowt perasaan..
sush dgmbrkan
comel la bdk2 sek ni..
bru aku perasan yg dulu aku pon comel mase pkai bju sek..hahaha*tetibe
mase prgram uh,aku sebagai ketue ajk protokol
mule2 nk pegi,byk jgk bnde nk kne bt
bizi ape bagai la an
bt itu,bt ini
tp alhmdulillah,smue dpt dtangani dgn baik
FISHAH HEBAT!!!hahahaha
 dan syukur jugak,prgram dpt djlnkan dgn baik kat cni

cme ade sdkit maslh,biase lah,first experience semue
sem 1 katekan..
tp semue dpt handle ngn baik
even ade yg x sng hati ape bagai,itu ini la
tp yg pnting,kje semue beres..kan2?

kalo nk letak gmbr,siyesbyk kowt..
tp x copy ag kat housemate
*housemate dh balik umah,aku je yg x balik ag nih

2 3 entry aku skng ni,byk x letak gmbr dh
kalo x ,msti wajib ade gmbr..
maaflah,x suke sgt dh bergmbr ni..hahaha :P
nnti la aku letak gmbr k..
sampai sini je entry kali ni..
salam
take care.. <3

No comments:

Post a Comment