Tuesday, December 6, 2011

NaMe SaYa fiShAH!!

Hai hai captain!!!
haha*tetibe
eh,lupe lak,,salam..ngee~~

mood 2 3 hari ni gmbire..gmbire ke????x jgk kot..haha
entry kali ni "nama saya fishah!"
haha..tetibe jer..xde idea sbnrnye..merepek meraban mlm2 ni..
smntare tggu kul 9 bru nk wat calculus..ngee
gdluck!think about final fishah!!

pengakuan,stakat x smpai 5 bulan. dh berpasang kasut aku bli!
haha,perkare yg same berlaku mcm kat matrik dulu..
mmg x dpt ubh dh tuh an..
selipar jaln2,kasut kuliah kire2 dh dlm 10 kot...mmg tmpat
kasut kat umh ni,mmg kasut aku je la an..
haha,tu pon dh buang 2 tadi kat dlm tong smpah....ngeee~~
bkn mmbazir yer, tp dh rosak..

nk cite ape ek,frst time mcm x terkate...cewah!!!
ha...bru2 ni aku msuk debat lah..wakil kolej..
thniah sbb kalah..no last kot..haha...malu2(smbil tutp muke..)
lawan ngn senior2..mmg sah la kalah an..
lgpon,jujur x suke debat kot..
bkn bidang yg diminati...
hmmm

n satu ag, gdluck tuk pngurusan koko sbtu ni bg kmpulan 6..
kmpulan sape tu ek?
entah..haha
kmpulan aku la tuh...good job korang sbb byk pulun hadiah..
hee..dh2..mls la nk ckp byk2
sejak 2 menjak dh jd pendiam ni an.. :P
lalalala~~~

last sekali,x sabar tggu family dtg jumaat ni..
untung la dpt bercuti kan,,
mmg aku je x dpt ikut...huu :"(
cameron hglnd lak tuh...
 hmm...


ok..smpai sini je..tgk gmbr jap..
bersame rakan2 yg terbaik di upsi.. ^_^





snyuman ikhlas :)




^_^

No comments:

Post a Comment