Thursday, August 23, 2012

mengarut raye,,,,huhu

salam
hai sahabat-sahabatku yg owesome!!
*ayt nk mcm najwa latif la kononnye...hahaha

cop2..rasenye x lmbat ag kot..
dam dam dum,bunyi mercun,yeayyyyy!!!
dah raye la giler
hahaha
kesempatan yg mulia dan di bulan yg mulia ni
sy norhafisah binti mohd tejery mnyusun
20 jari termasuk jari2 kaki sy
yang comel, memohon maaf dan restu..*restu??hmm
sekiranya ade silap dn salah,terlanjur kate dan lidah..
yela,kot ade yg terase ke bile aku ni jelir lidah an..tu
yg ade terlanjur lidah uh..hahaha
mohon maaf dipinte yer...aggap la semue itu hanya 
gurauan budak2 kecik yg comel kepd pakcik2 dan makcik2 nye..
haha..sekian..

lame kan x tulis entry baru kat sini..x tukar gak 
background aku ni
ni mknenye jnji x ditepati nih..oppsss!!!!
yela,kan dh jnji dulu nk tukar ape bntuk bagai ntah
konon dh buat bnde baru semue,hapuskan segala kekurangan dn 
ketidakcantikan di blog ini..
namun misi itu telah gagal akibat kebizian..
*kepale tgh lentok,sbb pnat,almaklum bz sgt le tuh..haha

*sambil kunyah kerepek ni ha
yuhuuu,,,,cmne pose korang..penuh x???hahaha..
sape pnuh aku bg singgit..cepat2 angkat tgn!!haha
aku penuh taw..
*dr dapur dgr mk ckp"x baik menipu!!!"
ok,hmmm...

hari ni dh raye ke................ *tgh kire ngn jari kaki nih
ha...ke 6 dah..kire hri ni dh jumaat la kan..
nk stry mory biskut mery ckit nih
*tgh smngt sambil gigit bantal ni ha..haha

first raye, im the busy person...perhhhh
seyes pnat tahap gaban weyh...tugas aku
melayan tetamu yg hadir..mmg x la aku nk kuar umah an...
tp mmg best..sbb semue ahli keluarge ade..
lame x ramai2 cmni..hehehe..tgk gmbr jom..


cntik x,cntik x???hahahaha..

yg best raye ke tiga
rumh tertutup..1 family g bercuti kat gambang waterparkk..
besttt...sush nk carik mase cmni
yg boleh spend mase together gether ni kan u oll,,,huhu

ok,la..smpai sini je r kot...
 lets check it out my picdi hari raye..
1 je taw...jgn tekan save image lak aww..
hahaha


ok,secare jujur,aku mngaku dh tmbam ckit..
nk wat cmner...bkn sengaje nk naik..hahaha..
shhhh!!!dah
k,bye!!
hahaha

No comments:

Post a Comment