Saturday, September 1, 2012

kisah raye x habis lagi...hehehe


salam..
ok,nk bg pantun  sikit nih..
bdk baru lahir xde gigi,
hai korang semue,kite berjumpa lagi..
haha..sdp x??
boleh la dr x de kan...hahaha
walauapepon, dan bagaimanapon,
selmat hri raye agi...raye x abis lagi nih..tp bg sape yg pose 
setakat 3 4 hri je,ok,raye dah abis tok korang..haha
ade sape2 pose enam x??
kalo ade,alhamdulillah...*sambil pjam mate ngn
kepale terhangguk-hangguk nih..huhu

cop,dh tgk tjuk entry uh??heeee...cam biase ler,
nk stry mory biskut mary ngn buah cery lah..apepun,
raye ni aku raye sakan sikit..
tu lah nikmatnye bersame sahabat2 baik time raye
giler indah ngn hepy..korg xyh 
nk buat muke jeles sgt la..haha..yela,
bile dh berzaman x jmpe dn hmpir 3 tahun x kumpol
ramai2,mmg meriah la an..
rindu sgt la giler,,,eh,silap..
rindu giler ok..haha

ni member2 zaman sekolah agi..sbb ape kitorg rapat??
sbb kitrg dh knl lame dh..dh phm perangai
masing2..ade yg knl sejak dr sek rendah ag..
tp,alhamdulillah,ikatan persahabatan kitrg still kukuh dr 
hampir 10 thun yg lalu*ni yg knl dr sek
rendah..
tuk yg sek menengah..emmm..jap..cgu math nk kire nih..
ha...8 taun jgk kot..hahaha..agknyelah
aku kire strt form 1..okla tuh
x dpt bajet mase btol2 nih..haha

so,utk raye thun ni,,aku byk spent time
ngn member2 sek..yelah,bile lagi kan..
tp,aku still rndu ngn mmber2 kat matrik...teah,imah,bib,sha..
huu,rndunye ngn korg..time raye dulu..huu :"(
*lap air mate suci sikit ni ha..

ok,strt story..*sokmo pjg intro aku ni an entry dulu
..korg perasan x??haha
raye ke 7, rumah terbuka kat umah azim..
so,time ni la pakat2 nk jmpe ramai2..
ade yg makin cntik,makin cute,
dn makin dan bermakin lagi la kan..
aku pon dh makin tembam ckit dh nih ha..
cuti 3 bulan der..pahm2 je la..korg gelak,
aku lempang kang..hahaha..*gurau2..

ok,ni gmbr2 nye..lets check it out...






ni la,my exclasmate sy(5s1)...n exschoolmate sy dulu..
nmpk x yg kami bhgie???nmpk kan???
hehehe
jap2 nk igt name sorg2 balik..
heru,sumi,miza,ira,pina,asiah,pikoh,bat,dayah,shima,
wan,anjang and me..picah..haha
yes!!aku igt..haha

pcah*aku,bat,ira,asiah,pina,pikoh,shima

ha...ni la geng2 aku yg paling gempak
dan paling bising dlm kelas dulu..hahaha..
ni la jgk,bdk2 yg suke gi tndas pantang lps cgu kuar 
setiap 1 subjek abis..yela,tndas dpn kelas je..
pergi bkn wat per pon,cme repair kecantikan
tudung masing2 yg dh sedie cntik uh..hahahae

tp sorg xde kat atas tu..my best best fren..time sek,
mmg berkepit due je..mane ade die,ade la aku..
dlm krs,die cik,aku sarjan..nmpk x chemistry kitorg kat ctu..haha
name die nur ain binti jaffar..terkilan jgk x dpt jmpe ko..
sush nk kmpul ramai2 cmni..bljr leklok kat ump eh..
 skrg model2 kat atas uh, belake dh merantau..yg 
kat tepi sekali uh,*aku la tuh an,
bljr kat upsi,
yg si cantik gigi taring yg comel uh,kat ukm skrg..
yg berbaju putih dot dot uh,nursing,ha, yg ni la
kawan zamn kecik2 aku..mse tu die je kawan yg aku ade
mncul2 je lpas aku lahir..*kire bru nk ade kwn la time nih
haha..mmg syg habis jgk la kat die nih..
si baju oren uh,kat upsi..kos laen ngn aku..
2 seterusnye,due2 nursing..
n yg merah si mak ngah uh,kat upm skrg...
alhamdulillah...harap kami semue menemui kjayaan
yg kami semue inginkin..amin.....

btw,even result kitrg hampir sme je kot semue time spm,
*nmpk x kat situ kitrg ni mmg satu hati..haha
semue dpt matrik..1 geng uh...ade yg truskn smpai u,
n ade yg join nursing..smue ikut minat
masing2...yg pnting hepy...heee

lets continue...
raye ke 10,kite hang out together gether g kuantan..
seyes, i will miss all the moments yg kami lakukan besame..
same2 naik bas,lintas jalan same2,
jalan same2 pergi megamall,
breakfast together,
main bowling n komfrm setiap org ade masuk longkang,haha
n then, g karoke hlgkan tension smbil 
ketawe terbahak bahak dlm bilik karoke uh,
nynyi 3 lagu yg same *ni cm x leh bla ckit r..haha..
sbb lagu tuh enjoy..
pegi mkn mcd..gcb lagik..
pastu main 5d giler rase nk muntah sbb pning,
dh la bru lpas makn, siap main sembur2 air plak bnde 
alah uh smpai basah bju..haha
pastu shoping beli baju,pilih2 tudung..
otw balik, g secret recipi..
setiap org beli 1 slice n berlari lari sbb takut bas terlepas..
hahaha..sweet moment la giler gua ckp..
kalo igt balik,tersengih sengih mcm org sasau dh aku rase..
hahaha...
jom tgk gmbr jelah..cm dh pjg entry kali ni..





bowling time..







 di mcd..



5d ^_^


btw,mggu dpn nk mule khidupan sem 3 yg baru...sumpah malas..
tp nk wat cmne,khidupn msti dteruskn.. :)
n mggu ni jgk,insyaAllah,nk jmpe 
mmber2 matrik lak..hee..x sabar...rndu..
ok,cau..bye!


sblm tu,btol org ckp, no fon,kite boleh delete,
kat fb,bleh unfren,kat twitter boleh unfollow,
kalo x nk lansung,boleh block trus,
tp,walau macam mana sekali pun, satu bnde yg kite x leh hilang
dan padm,itulah yang dipanggil
KENANGAN...

jadi,hargai setiap mase yg Allah dh berikan kepada kita..
gunakan sebaik mungkin.. ^_^





jgn ditanye knape aku naik kat ats uh..
adios amigos..mmmuah!
salam...







2 comments: