Sunday, September 16, 2012

sembang petang jew...

salam....
helo there!!!im here..
haha,,,tetibe je an..senget btol..
ehem2*sambil btol lppy,shuh2,sebok je habuk ni melekat plak..

title entry kali ni,sembang-sembang petang jewww
*sambil muncung ckit mulut uh..cepat buat semue!!
ok,sumpah gedik..haha..
kalo bukak je blog ni,msti folower aku x bertambah pon..
haha..nampak benor aku ni malas nk follow blog orang,
sebab tu orang x follow blog aku..*ade kaitan x rasenye??hmmm
agaknye sikit la kot..haha

walaubagaimanapun,im at upsi now..
kembali ke realiti semule,walaupon pada awalnye,rase cam malas
tahap ape entah nak jejak kaki kat kolej ni,,
tapi,dah hampir seminggu, rase cam dah normal je balik 
perasaan nih..haha..ayt cam ape je an..huhu


tetapi perasaan sebenar yang dialami sekarang
agak kritikal jugak la..kebosanan melampau..
hari ahad yang suram,muram,kelam dan kelabu jer rase..hahah
stay kat kolej cam penunggu setie dah rase padahal
ramai yang balik,keluar jalan2,aku????
asyik mengadap laptop, pastu pergi bilik, ulang alik tandas,
keluar bilik, bukak tingkap bilik, opsss,blok lelaki plak..tutup
tingkap semula,baring plak, n then teringat *alamak,
x solat lagi..bergegas trus ambik wuduk,capai telekung, bace doa,
*tetibe teringat mak ngan abah..
pastu baring,dengar earphone,
56 kali khatam lagu muara hati dengan  
tak keruan..memang sesuai sgt la kan, sangat tak keruan dh rase 
nih ha...haha, tengok lappy semula, on9 sampai tercabut mate then pasang balik, tetibe terasa nak buat asgnment plak..
bru je nk cari maklumat, rase malas membuak buak seperti
api yang membara..tutup asignmnet, on9 sampai tercabut telinga plak sambil kening terangkat bila nampk manusia hensem*err
ok,seyes gempak mase yg aku isi hari ni
dengan aktiviti yang setengah berfaedah..haha
ok, now, please tepuk tangan!!!
haha

kalau due minggu yang lepas nih, pergi berjalan ronda-ronda 
kampung dengan mak, habiskan duit mak, beli itu, beli ini,
sampai rase nk balik..n then having tea dengan kuih 
bermacam macam..meow meow!!rindunye saat itu..
krok krek perut berbunyi sekarang..
adakah tandanya lapar???
hmm.biarkan je la..mood nak makan pon dah hilang..x nak makan rase...
*eh,tangan aku pegang ape nih??oo,,bikut chip rupenye..errrr~~haha
 end of the entry kali ni,
aku bagi korang yang baik hati serta budiman ini, tengok
muke aku bila tengah bosan..ok,now scroll down..



eh,alamak, kenape plak keluar gambar skandal aku nih..
dah terkantoi plak..silap2..jap2..haha





ha.....gaye aku x??haha..nampak comel giler jugak muke
orang tengah bosan nih..haha...

ok,da...adios amigos..mmuah!

*dengan kesempatan ini, takziah diucapkan kepada salah seorang blogger Allahyarham Yasmin Hunwick..semoga rohnya dicucuri rahmat..amin..alfatihah.....



No comments:

Post a Comment