Wednesday, March 10, 2010

DEBARAN DI HATI MULA TERASA,KETAKUTAN MULAI MELANDA-LANDA


Ya Allah, kuatkan lah semangatku untuk menempuhi hari esk..aku mngharapkan smoga hari esok lebih baik drpd hari ini...bantu la aku Ya Allah untuk cbe mnghilangkan rasa gntar d hati ku ini...hya tinggal beberape jam sahaja lg dan smkin lama, aku kian hampir untuk menerime kputusan SPM yg sudah ku nanti sejak 3 blan yg lalu...ini result yg akn menentukn mase dpn aku kelak..inilah hasil aku bljr d SMK CHINI selama 5 taun aku d sane...d fikiranku masih tertanya-tanya, apakh yg aku terime pd hari esok?adkh kputusannye cemerlang?atau.............

aku tidak pastu sama ada aku mmpu menempuhi hari esk ataupn tidak....berilah aku kekuatan Ya Allah....aku mohon segalenye drpd Mu....amin...

No comments:

Post a Comment