Thursday, March 11, 2010

RESULT DAPAT DOE.....

 
Ahirnye hari kptusan tibe...debor giler time nk g ambk result td..dub dab dub dab jantung aku ni..cam nk tercabut...kalo tercabut la,ui..x tau nk ckp bnde..adoyai....
amat menyedihkan seyh...nsb baik aku x target tinggi n lgpun lpas abs spm, mmg aku x target sgt..tkut kecewe...karang mle melalak sorg2 dlm bilik coz x dpt ape yg nk..tp td ade la jgk ngs dlm bilik sorg2...shh!!jgn bagitau owg tau..huhu...nk tau ke aku dpt bper?????ala...x yah la....ish,,cbok jew..hahha..aku kn ati baik..kasi tau gk la..baik ker????emmm
  • B.Melayu=A+
  • B.InggrIs=C+
  • Pnd.Islam=A
  • Sejarah=B+
  • Mathematic=A
  • Add Math=B
  • Fizik=B+
  • Kimia=C+
  • Biology=B
  • Eng. 4 Science Tech=C
Konklusinye,semunye 3a4b3c....walaupn x hbt, tp ok r gak kan..tp agk kecewe gk ngn result ni..sobs(tgh mngs smbil tepuk2 bntal)...mcm siot je aku ni..tp krdt semue la kan..cbe tgk admt aku tuh..cm x caye je dow..aku fail time trial tau..giler pnye study la aku kt admt tu..akhirnyer..huh!walaupn x a..tp itu dh terbkti aku pnye usehe kan..suker la jgk(cium bantal)... :p

No comments:

Post a Comment