Friday, March 12, 2010

REDO DAN BERSYUKUR ATAS SEGALANYA....ITU YG PNTING


semalam,kul 4.30 ptg, member kls 5 s1 ngn termasuk la dayah ngn adah,ktorg g mkn2 ngn mnum abc kat kedai wafer....mmg ktorg ni bising kat sane...huhu..msg2 nk ckp..riuh rndh..adoyai..
tp yg tu la plg best nye...mane x nye...happening giler rase..
hilang rase sdih wat semntare..
plg best,asyk bergambo saje...
dah la ramai2..
agknye,plik kot owg yang lalu lalang kt jaln raye tu..
hahaha...tp ktorg x kisah pownn :)
yg pnting ktorg puas ngn happy doe...ye la..itu yg dpt jadi kengn kan..

lpas tu plak geng2 aku (aku,ain,pina,ira,shima,pkah,asiah,bat,adah ngn dayah..)
ktorg 'melwt' taman kasut....
huhu..agknye dh berzaman aku x g sane...pnh g pn agknye time tadika kot..
ye r kan,dulu kasut yg besor tu cntik ag,tmpat dak2 kecik main plk tu,
tp skang....adoyai,,
kasut yg besor tu x gaye kasut dh pn..jd tmpat owg buat bnde x senonoh jew...ishk3...astaghfirullahalazim...
ish,ape aku ni..melalut kt cni plak dh..
k..skang kte smbung blk..huhu..

ha...ktorg byk bergmbo je kt ctu...tp gmbo x de lg la..nnti aku ltak no..sabo..insyaallh..
lame la jgk kat ctu..sembg2 ngn tgkp gambo ajer..ye la..rndu katekan..lame sgt x jumper member..
balik nk dkat kul 7..ish4
masayarakattttttt...ank dare blk nk maghrib yek...huhu
tu la owg kate,,,
kawn2 ni antre yg pnting dlm hidup
selain keluarge...malah
kte dpt share msalh kite ngn diorg n kadg2 kte lbih selese nk kongsi mslh ngn diorg dari family sndiri..
tu la pntingnye kwnnn...huhu
...i love my fwennns...

alhamdulillah.....hari ni aku bgn pagi2 lagi...kul 6 lagi tu....sperti biase, kewajipan sbg seorg muslim, aku solat subuh la..mlm td,sblm tido, aku sempat mnitiskan air mate smbil lihat result yg aku ambik pagi smlm..walaupn time ambik tu kt dewan, aku hanya merasakn kecewe dgn result yg aku dpt tp waktu itu aku x mampu nk keluarkn air mate...ye la,may b sbb ade member2, lgipun result pn lbih kurang same jer...byg kan la..geng2 aku blake dpt 3a...same jek...cme ade sorg la yg dpt 5a..namenye bat..die mmg terer pn time dri dulu lg..lgpun time pmr dulu pn die dpt 9a..bangge aku ade kawan cam gtu..hihi...

dan hari ni...aku dh ok kot..bgn pagi jer, aku trus ckp dlm hati..HIDUP MSTI D TERUSKAN..wah..azam bru nampak..kih kih...ha...ni la aku kalo korg nk knal..kalo sdih ker, marah ker,mmg sehari jek..lpas tu ok..ye la,owg kate hati dh sejuk kan..
aku kini hanya redo dan terime ketentuan ini..mgkn semue ini ade hikmahnye kan..
nk tau sbb pe aku kecewe sgt smlm??hihi
sbb aku x dpt ag nk tunjukkan kejayaan aku kat mak ayh..ye la..pmr dulu pn x seberape..stkt 4a 5 b jew..so,
mmg aku harapkan spm jew..tp nk wat cmne dak..rezeki tdk ade..
semue dh berlalu..n kate2 yg akan aku pegang..."NOTHING IS IMPOSSIBLE TO WILLING HEART"...
yes..ini kate2 yg akn aku pgang..insyaallh semue yg berlaku dgn result yg aku dpt ni,adalh titik permulaan aku untuk mnempuhi kejayaan..amin...doakan ya...
tuah aym nmpak d kaki, tuah manusia siape yg tau dak..hihi
cewah...peribhase la plk kan..tau r dpt a+ bm..tet........huhu..
dan aku bersyukur atas segale kurniaan Allah ini..insyaalh lpas ni aku x malu kot nk kasi tau result aku..hihi
kot2 la kan
nk wat cmner..
dah mmg yg tu aku dpt..x kn nk mnipu plak..
dose oooo....
msyuk nerake nnti..
kalo kte x mgaku,mknenye kte x terime ketentuan Allah ngn kte x bersyukur atas segale yg Dia berikan..
btol x?sape sokong angkat ketiak,,,huhu
SOO............JGN PKIR YG DH LPAS..TERUS LAH MAJU KE HADAPN.....IIIYYYYAAA!!!CAYOK2!!!!!AKU BOLEH LAKUKANNYE....HAHAHAHAHAHA

2 comments:

  1. betoui..kene jujur, bukan dengan orang laen..kite kene jujur pada diri sendiri dulu..baru boleh jujur pada orang laen..

    WE CAN DO IT!!!
    chaiy0ok2~

    ReplyDelete
  2. yuppp...btol...aku setuju ckp ko tu...

    ReplyDelete