Wednesday, March 10, 2010

ha...seblum mnanti debaran ari esok,aku nk lah celoteh ckit kt cni...hihi..yg atas ni member2 aku...kre satu geng la ni..n gambo ni di ambl kat dlam umh aku...huhu..cntik x umah aku ni...hehe..time ni ktorg nk g knduri umh ckgu ktorg..tp sempat bergmbo lagi..ha...yg tdung oren tu aku la..n yg sebelah tu best fwen aku sejak form 2 ag...cmel x die..cute kan..mcm kawn die jugk(aku la 2)...huhu...nme die ain...die baik sgt..sbb tu aku syg die..hihi..n sebenrnye aku amt syg member2 aku..kerane diorg,aku bleh ktawe,krane diorg jgk, aku bleh hlgkan tension aku n kerane diorg jgk,aku bleh hlgkn masalah aku d rumh bt seketike...n aku happy ngn diorg,,,,mlgnye,skang dh abs sek...so,x tau la ade mase ke x nk spent time same2 cam dulu...ye la kan...tmbh2 lagi lpas dpt result,msg2 dah ade hala tuju masing2..so,mgkn agk sukar nnti nk berjmpe n gelak ktwe cam dulu...sob..sob..(sedih)...wtever ut is,u all kwn yg terbaik yg aku jmpe..plg best sekali kngn kte time study group same2...sbb bersmbg yg byk dari study...huhu...n..aku ttp MISS U ALL always......mmmmuuuaahhh!!!!!hihi

No comments:

Post a Comment