Wednesday, March 10, 2010

hai,everyone.....hihi...cmel x pompun kat ats ni..aku ske gler die...nme die rianti cartwringht...pelakon cte ayt2 cnte..yg jadi aisyah tu..die ade berlakon dlm sinetron munajah cinta ngn dewi..2 je cite yg aku tau die berlakon....watever pn,aku ttp ske tgk mke die..tmbh2 lagi kalo die pkai jilbab(tudung)...mmg cntik gler..cam arab mke die...dah la cmel...adoyai...em...skang ni aku tgh tunggu,ble la msenye sinetron dewi tu nk dtayangkan kat malysia ni...kat ternet smpai episod 13 jew..eee..x syok lnsung tgk skrat je..nk tgk sampai abis...bru best...tmbh2 lagi die berlakon ngn baim wong...dlm munajah cinta die berlakon same jgk...mmg padan la diorg tu..sorg ensem,sorg cntik...tp mmg cte dewi tu best...cte die sdih sgt mule2...kalo ade mse nnti,aku bgtau korg sinopsis cte tu ek...yg pnting mmg aku mnt cite tu...huhu...n aku arp sgt dpt jmpe rianti ni....haha..(boleh ker?)..huhu...ntah2 smpai tue x dpt jumpe die kot...:)...tp smuenye kuase ALLAH kan...mane la tau...huhu..korg doakan ye...amin..

No comments:

Post a Comment